Slm Kızlar 29+5 olduk ikiz erkek bebek, haftaya kontrolüm var ama 2 hafta önceki kontrolümde doktorum ciğer geliştirici iğne verdi 28 haftayı doldurunca iğneyi yaptır bir gün arayla dedi, ben henüz yaptırmadım erken doğuma karşı önlem dediği için ama kendimi iyi hissediyorum kasılmam ağrım yok, 32-33 haftalık gibi yaptırayım diyorum şimdilik oluruna bıraktım sizde aynı durumu yaşayan var mı?