gulcan_cakir3510 canim ben travel aldim, eger evinde yer varsa ve arabanin bagaji büyükse abartildigi kadarda kötü degil. Tersine yenidogan için cokkk kullanisli. Ozellikle puset hayatimi kolaylaştırdı. Simdi oglum 6 aylık oldu ve pusete sigmiyo, portbebeye yatırıyoruz bastonlar yenidoganlar icin pek konforlu olmuyor maalesef