Selamın aleyküm tüm annelerimize ve anne olacaklara ❤️
Yazsam mı yazmasam mı diye çok düşündüm yazmaya karar verdim😁. Sıkılmazsınız umarım.
Gelelim şimdi Kasım annesi olmayı beklerken ekim de erkenden gelen minnağımın❤️doğum hikayesine;
- Gebeliğimdi doğum anını hep sancım yada leke gelirse evde rahatça hazırlanır, yarım kalan işlerimi bitirip hastaneye öyle gitmeyi hayal ediyordum. Kendimce😀. Başından beri bi sorun çıkmadı hamileliğim boyunca gebelik şekerim çıktı sadece onuda diyetle,yürüyüşle normale düşürmüştüm.32. Haftada günü birlik yolculuk yapmıştım. Ertesi gün kontrolüm vardı. Gitmeden 1 saat önce hafif pembe renkli akıntım oldu. Tabi korktum önce hastaneye gideceğim içinde ciddiye almadım. Doktora söyledim. Usg ye gönderdi beni bir sıkıntı gözükmedi herşey yolundaydı.Tekrar olursa acilden giriş yapmamı istedi. 2 hafta sonra kontrole gel dedi. Dinlen kendini yorma dedi bu arada. Ama ben ciddiye almadım fazla evde 1 kızım varken dinlenmek ne mümkün rutin işlerime devam ettim. Bu 2 hafta içinde sarı akıntım oluyordu. İçinde pembe çizgi oluyordu belirsiz. 34 . Haftada kontrole gittim. Şikayetlerimi söyledim. Usg bi sıkıntı gözükmüyordu herşey yolunda dedi. Eve geldim 34+6 da sabah evi toplarken birden ıslaklık hissetim. Baktığımda çamaşırım ıslanmış birazda geceliğime geçmişti önce akıntımdır dedim evire çevire baktım 😀değildi sade suydu kokladım 😀belki idrarımdır diye. Yok öyle de kokmuyordu. Kardeşim yanımdaydı bi cesaret gülerek onada gösterdim. Yok abla kokmuyor dedi😂. Neyse üstümü değiştirdim. O sıra yine geldi bu sefer korktum. Ağlayarak üstümü giymeye başladım. Daha çok erkendi. Küveze girebilirdi ,bi sıkıntı çıkabilirdi. Eşimi aradım. Dükkan yakındı evimize hemen geldi. Evden çıkarken suyum yine geldi. Ara ara geliyordu suyum birden hepsi gelmedi. Hastaneye acilden giriş yaptık. Alttan muayene oldum ebe suyu aktif geliyor 1-2 cm açılma var dedi doktora. Doktor geldi usgden baktı. Ne hikmetse o kadar suyum geldi. Herşey güzel gözüküyor dedi. Yatışım yapıldı. Sandalyeyle doğumhaneye çıkarttılar. Giderken eşim kızım ve kızkardeşim yanımdaydı eşime doğum başlamış yatış verdiler sen çantayı getir dedim. Kızımla göz göze geldik sarıldım öptüm birazcık da ağladım. Asansör kapandı. Çıktık doğumhaneye evrak işlerini hallettik ordaki bi hemşireyle. Yatışım yapıldı damar yolu açıldı saat 2 olmuştu. Ciğer geliştirici vurdular bana. Nst ye bağladılar. Kendi sancım hiç olmadı olduysa da ben hissetmedim. 4 gibi suni sancı verdiler 5 dk da bir geliyordu. Başta tatlı tatlı geliyor sancılar sonra artıyor dayanılmayacak gibi değil arada bi ebeler açıklığa bakmaya geliyorlar. Akşam 7 ye doğru sancılar iyice artmıştı. Hemşireler ebeler yemek yiyordu. Görüyordum onları odadan ben aç karnına sancı çekerken onlar yemekleri götürüyorlardı😂😂. Saat 7 yi geçti. Ebenin biri geldi alttan muayene için baktı odadan çıktı geri geldi kapıyı örttü yatağın ucuna oturdu dediklerimi yaparsan hemen doğurursun dedi 8 cm açıklık var dedi. Ben inanamadım gaza getiriyor beni diyerekten. Şöyle ıkın böyle ıkın ben ıkınıyormuş gibi yapıyordum.😂. Sancı geldikçe ıkın dedi o ara doğumhaneye gittik. Çatala çıktım yorgun bitkin açım saatlerdir, su bile vermiyorlar. Yolda 1 simit yemiştim onla duruyordum😀Dayanamıyordum ben yapamıyorum dedim içimden de sezaryen deseler keşke hemen kabul ederim diyordum. İyiki demediler😀. Ikınmaya devam sancı geldikçe ıkın kuvvetli bi şekilde dedi ebe. Saçları gözüküyor hadi dedi. Dedim yaparsın sultan daha önce yaptın yine yaparsın bunu mu yapamayacaksın. Var gücümü topladım sakinleştim önce hem bağırdım hem ıkındım son ıkınmayla hemşirenin deyişiyle fırlatmışım😀. 19:20 de doğurdum bi ferahlama geliyor insana 10 saniye önce sancılardan duramayan ben değilmişim gibi bi oh çektim. 2365 gr, 49cm doğdu paşam 😍. Bebeğim ağladı hemen, bi sıkıntı yoktu. Hemşirelere sordum onlarda ağladı korkma. Ağlamadıysa sıkıntı dedi sevindim. Dikişlerime başladılar. Bir yandan oğlumu izliyorum.😍. Elbiselerini beklerken inlemeye başlamış inleyerek nefes alıyor dediler yeni doğan yoğun bakıma götürdüler.8 e doğru odadan çıktık. Sancı odasına geri gittim. Serviste yer yokmuş o geceyi doğum hanede geçirdim. Eşim geldi 3 saat oldu doğum yapalı bi sıkıntı mı var görebilirmiyim demiş. Hemşirenin biri geldi. Üzerini giy eşin bekliyor dışarda görüş dedi. Giyindim dışarı çıktım..eşimle görüştük bebeği görmeye gidelim dedik yoğun bakıma görüş saatleri varmış. Görevlilerle konuştuk yoğun bakıma gittik eşimle. Küvezin içinde kablolar ,hortumlar insan bebeğini öyle görünce bi tuhaf oluyor çok zor bırakıp gitmek. Doktor bilgi verdi bir sürü soru sordu rutin işler. Hemşirelerden biri de görüş saatlerini anlattı. 3 saate bi süt saati dedi. Gece 1 buçuk 4 buçuk ta var dedi sen şimdi dinlen sabah gel dedi. Tmm dedim 1 haftalık küvez hikayemiz başladı. Tek şansım 1 hafta boyunca bende hastanedeydim. Birlikte çıkış yaptık. Şimdi 59 günlük oldu TUĞRA ALP’im❤️Şükür bi sıkıntısı yok. Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin😍 Allah’ım tüm annelere, anne adaylarına ve anne olmak isteyenlere gönüllerinde ne varsa onu nasip etsin❤️