ebrucetin 11 haftamdayim düşün riskimden dolayı hastanede falan yattım progestan kullandım hala kullanıyorum şükürler olsun kanamam yok düşün riskimi atlattim mi sizce ? birde aşırı bir mide bulantısı ve kasık agrisi var sizce normal mi ?
Pilatescadisi ebrucetin canım öncelikle geçmiş olsun. Bildiğim kadarıyla düşük riski 12. Haftaya kadar çok tehlikeli olmakla birlikte 20. Haftaya kadar devam edebilen ucu açık bir konudur. Bunun kararını doktorun verecektir. Belki sana 20. Haftaya kadar kullanmana gerek yoktur
Muneweralp ebrucetin canım 12. Haftaya kadar düşülmesini hep var sonrasında da erken doğum riski olabiliyor oyüzden hep dikkatli olmalısın
sevval55 Bende o haftalrda cok kanamadan yattım hastanede 10 gün düşük tehlikem vardı. eve cıktım 15 gün yine dikkat ettim 16-17. Haftaya geldiğimde artık icim rahattı