Defdef Ebru9360 benim arkadaşım hamileyken 6 kere tekrarladı hamilelerde oluyor canım bende de iki kere oldu korkma
Ebru9360 Neseciftci vermedgne gore oyle biay heralde ins gecer vala bekarkende cok oluyo bende okadr takmiyodum ama hamile kalinca bebege zarari olir die korkuyo insan
Esila4549 Ebru9360 enfeksiyon testi nasıl oluyor neyde enfeksiyon cıktı idrar yollarında mı kanda mi vajınal enfeksiyon mu
Neseciftci Ebru9360 aynen bebeğe zararı olur diye bende korkmuştum ama dikkat ederseniz geçer inşallah korkmayın kısa zamanda geçer inşallah ama suyu bol için ve WC çok gidin enfeksiyonu atın birde iç çamaşırinizi sürekli değiştirin nemli kalmasin.