MehmetAkifZeli Öncelikle hayırlı olsun☺ Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin... ben de ilk gebeliğimde 9 haftalıkken kalp atışını duyamadığımız için kürtaj olmak zorunda kaldım. şimdi 2. gebeliğim ve 14+1 günlük hamileyim. 9. haftadaki kontrolüme nasıl gittiğimi sana anlatamam... korku, panik, endişe, üzüntü... ve daha bir sürü karmakarışık duygu. Şükürler olsun ki kalp atışını gördük🙏🏼 Ebemin, doktorumun ve hemşirelerin bana söylediği tek şey her gebelik aynı olacak diye bi şey yok, sakın kendini şartlandırma. İçini ferah tut bol bol dua et...