bebekkaradag canım benimde 24.haftamda başladı 3 kez hastanede yattım çıktım sadece vajinal kanamaydı ama erken doğum riskim vardı sancım çıkıyodu nst de. şimdi 38+2 yiz çok şükür hatta az önce yine oldu ama gitmedim doktora yarın kontrolüm var o zaman söylicem. Bende bundan önce bi düşük yaptım o yüzden hep yasaktı ilişki. Ama kanamanın sebebi rahim ağzımın çok hassas olmasıymış öyle dedi doktor. Sen bol bol istirahat et stres yapma seni çok iyi anlıyorum biliyorum çok da zor ama ne olacak diye kafanda fazla kurma dua et Rabbime bırak bol bol inşirah suresi oku. Rabbim sana sağlıkla bağışlasın inşallah bebeğini ☺🤲🏻