Beyzanur123 Selâmün Aleyküm güzel anneler. Bugün doktor a gittim farklı bir doktor a ve folik asit i bırakıp duosvit e baslamami söyledi yan etkisi var mı ?
Mervesbaby Beyzanur123 duosvit omega 3 tür. Demekki ilk 3 ayınız bitmiş 12 haftalık süreç. Folik asiti kesmesi normal. Hamileliğin sonuna kadar omega 3 takviyesi almanız hem sizin için hem bebeğiniz için yarar zaten.
Ruhsuz Beyzanur123 ben de kullanıyorum 12 haftadan beri hiç bir yan etkisi olmadı hamileler için bütün vitaminler var içinde kansızlığı da iyi geliyormuş
Beyzanur123 Ruhsuz teşekkür ederim canım doktor bana yeni verdi 22.haftadayim ama ek olarak kan ilacım da var zaten
Babyone Bu arada kullandım bıraz balık kokusu olan bı hap ben onun yerıne i mom ı tewcıh ederm balık tadı ve kokusu yok onda. Iksııde vıtamın balık yagı
Babyone Beyzanur123 bende kan ılacı ıcıyrm. Yenı yazdırdım balık yagı bakalım yarn getrtcem eczaneden ınsallah balık kokmaz 😅 suan d vıtamını, kan ılacı,omega3 kullancm 18 haftalıgım bende