@Sultan2 Tabikide doktordan doktora çok fark ediyor :) Benim doktorum 16 haftalığa kadar kesin cinsiyet görse de söylemiyormuş sanırım sadece ufak ufak tahmin yapıyor 16 hafta civarı kesinleştiriyor. Çıkıntılık var gibi sanki dedi bana ama belli olmaz daha dedi. Bende dünden beri düşünüyorum erkek mi acaba diye 😊 Sağlıklı olsunds kız olmuş erkek olmuş farketmiyo ikisi de evlat sonuçta ama insan merak ediyor 😊