Günaydın kızlar biZde bu güzel yolcuğun sonuna geldik ve iki gün önce bu saatlerde miniğimiZe kavuştuk. 38+5 te bütün gün temizlik yaptıktan sonra akşam üstü bebeğimin o gün hiç kıpırdamağını fark ettim bişeyler yiyip biraz bekledim belkide etmiştide ben hatırlamıyorumdur diye ama yok hemen doktorumu arayıp hastaneye gittik çok şükür bi sorun yoktu ama eşimle o kadar korkmuştuk ki sezeryan talep ettik. DoktorumuZda kabul etti. Ve yatışımız yapıldı biz sezeryanı beklerken gece bi anda sancılarım gelmeye başladı 7 dk ya bir geliyo ve 100 ü görüyodu. Dedim ki oh normal olucak şükür çünkü çatı muaynemde hiç bi sorun yoktu. Ebeye haber verdik açılmaya bakmak için geldi fakatt bakamadı çünkğ rahmim aşırı gerideymiş bi kaç denemedrn sonra 2.5 cm açılmam olduğunu falat bu şekilde doğum yapamıcağımı çok riskli olduğunu söyledi mecburen döndük yine sezeryana sabah sekizi beş geçe girdiğim ameliyat hanededen bebeğim yirmi geçe bende dokuzda çıktım ben gibi sezeryandqn korkanlar için söylüyorum kızlar evet ilk dört beş saat sancınız acınız oluyo fakat sonra ilk ayağa kalkışınızdan itibaren giderek azalıyo çok şükür sabah sezeryan oldum akşamına çocuğumla çok rahat bi şekilde ilgilenebiliyodum O ağrılar esnasında tüm doğum yapıcak olanlara bol bol dua ettim Rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin ❤️❤️❤️