Aysegul33 Kizlarr oglusumm olacak insallah isim bulmak zor erkege iki isim begendim Aybars(ay gibi iyi, pars gibi yirtici) vee Barlas(Kahraman , Savasci) sizce hangisi olsun ❤ Aras ida begeniyorm ama anlami yok
Gulmartin Aysegul33 Aras zaten çok fazla var artık ama Aybars çok güzel hem anlamı hem söylenişi çok hoş 💕
Ssraa Ben barlası çok beğeniyordum koymak istedim ama eşim beğenmedi herkes bir şey dedi diye koymadım😏
Gzemarss Ikisini de söylemek zor değil mi kuzum anlamları çok güzel ama sen ikisinden birini seç dediğin için barlas diyorum 😍😊
Aysegul33 Gzemarss yaa evet bende evde kendi kendime barlas diyip duruyorm soylemesi zor gibi biraz ama guzel de geliyor 😂😂
Ssraa Ben barlası çok beğeniyordum koymak istedim ama eşim beğenmedi herkes bir şey dedi diye koymadım😏 arasın anlamı hoş değil. Bir de giray çok güzel 🤩
Aysegul33 Ssraa benimkide tepki vermedi bakalm begenecek mi 😊 giray a burda güray diyebilirler ya ama guzel