Ceydaackgz Hamile kaldıktan sonra yükselen tsh 🤔 daha önce başına gelen var mı? Hangi ilacı **kullandınız?
Afrakurt Ceydaackgz aynı durumu bende yaşadım canım 36+4 oldum gebeliğin başından beri euthyrox 50ml kullandım hala kullanıyorum
Afrakurt Ceydaackgz olacağını sanmıyorum canım olsa söylerdi doktorlar ki 3 tane Kadin doğumcu değiştirdim
Ceydaackgz Afrakurt Teşekkürederim içim rahatladı❣️ İnsan hamileyken ne kadar da endişeli bir insan oluyormuş meğer 🐥