Eliisss bence rahat edemezsin neden diyecek olursan, lohusalık çok değişik birşey birden ateş basıyor, ter boşalıyor sonra birden bir üşüme falan tutuyor. Kanama durumunu hiç söylemiyorum bile, hele birde göğsünü falan makinayla sağacaksan, Artı sütün gelsin diye, terledin diye günde 2-3 kez duşa girdiğin olacak, evin içinde giyim olarak rahat etmek isteyeceksin bebeği emzireceğin için, uykusuz olursun duştan çıkıp bornozla bile uyuduğun olur yorgunluktan. Bence lohusalikta, doğumda eş dışında başka bir erkeğin olması, kayınpederin falan gelip kalması çok saçma. Ne kadar iyi olunursa olunsun rahat edilemez diye düşünüyorum.