Kadert Herkeste aynı olmaz, çok normal. İlk gebeliklerde genellikle daha geç hissediliyormuş. Bir de plasentanın yeri önemli. Benimki öndeymiş ve öyle olunca daha zor hissediliyormuş. Kendinizi üzmeyin 😊 ilk hareketler de zaten belli belirsiz, minik pıt pıtlar şeklinde hissediliyor genelde.