35+6 gunumdeki kontrolumde tansiyon problemim cikti o zamana kadar normal dogumum olacakti en basindan beri cok istiyordum normal yapmayi. Once o gun olacakti dogumum ama baktilar bebegimin durumu ve suyu iyi her 2 gunde bir nstye gittim kontrollerim oldu ve 36+5te sezeryanim planlandi hic endiseli olmadim hamileligimin basindan beri pozitiftim gule oynaya doguma gittim hatta odamizi bile susledik esim ve akrablarimla. Nstye baglandim derken ameliyat vakti gelmis bile hemen giyindim sedyeye yatarken karnimi kesecekleri falan aklima geldi cok korktum aslinda basima ne gelecegini bilmedigimden sonra hep bebegimi dusundum. Ameliyat odasina girdik surekli etrafimda moral veren elimi tutan fotografcilarim ve hemsireler vardi cok ilgilendiler ama yine de cok korkuyordum ameliyatim basladi 2 dk surmedi bebegim dogdu bu arada agri,sanci hissetmedim sadece gobegimle jöle gibi oynuyorlardi onun bi rahatsizligi vardi. Bebegimi koluma yatirdilar ve ben kalakaldim guzelligine tek kelime edemedim buyulendim. Sonra dikis islemleri falan ve bebegime kavustum 6.gunumuz bugun beraber. Benim agrilarim hala dinmedi ama herkesin farkli oluyor ameliyat ani icin korkulacak hic bir sey yok ama sonrasi biraz sancili yani bence dogumun hic bi turlusu kolay degil kizlar eger sansiniz varsa normal dogum yapin herkese soyluyorum yine de bebegimiz icin cekilen butun agrilar kutsaldir 😍