Hayalperest-6 Bestte9989 inşallah çok teşekkür ederim gene burada biraz içim rahatlamaya başladı.insanın yalnız olmadığını bilmesi güzel bişey🙏🙏
Hayalperest-6 tugba_2365 değil mi hissediyor küçücüğüm .umarım onu çok istediğimi de hisseder ve sağlıkla bize gelir🙏
tugba_2365 Hayalperest-6 hissetmez mi hiç? Okşa bol bol onu, tutun annecim de... Allahın izniyle birakmicak seni, çocuklar hisseder annelerini.