Ciara93 Arkadaşlar merhaba, Ankara da özel hastane araştırıyorum. Fiyatlar baya tuzlu, Rudvan Ege’yi önerenler de oldu, fiyatları da çok uygun. Peki burada Doğum yapan var mı fikir verebilir misiniz ? Hepinize mutlu gebelik hayırlı güzel doğumlar inşallh 🙂
Mislimelek Ciara93 ben 1 ay kanama yaladım 120 tane Progestan iğnesi vurundum çok şükür iyiyiz bir hafta da vajinadan kullandım merak etmeyin zaten çoğu eriyip geri geliyor bu durum normal yani içeri giden gidiyor siz içini rahat tutun . Daha önce bende içmiştim benide mahvetmişti dr um demişti fitil olarak kullan o zaman diye