Merhaba 21+0 haftalık hamileyim erken doğum riski tanısı konuldu rahim boyu 2.6mm düşmüş progestan ve endol fitil tedavisi verildi böyle bir durumla karşılaşıp olumlu sonuçlar alan var mıdır, herkese hayırlı doğumlar allah hepimize kucağınıza almayı nasip etsin