Ruhsuz 1.saat baya yüksek çıkmış bende sıkı diyetteyim benim doktorum beni dahiliye ve diyetisyene yönlendirdi her hafta dahiliye doktoruna gidiyorum günde 4 kez ölçüm yapıyorum ve hiç doğru düzgün yemek yemiyorum sağlıklı şeylerden az az inşallah seninde düşer benim şu ana kadar en yüksek 148 falan oldu ilaca ve insilüne gerek yok dedi doktor ama çok dikkatli diyetteyim kaçamaksız çok bunaldım ama az kaldı sabrediyorum herkesin yardımcısı olsun Rabbim