Btldrcn Kızlar merhaba ben 39+5 hamileyim ama daha sancım falan birşeyim yok Meryem ana otunu kullananlardan Bilgi istiyorum nasıl kullanıyoruz ne zaman suya koymalıyım hiç bir fikrim yok beni bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden ☺️
defne55 Btldrcn benim sancım başladığında yani hastaneye yatisim yapılacağı kesinleştiğinde suya koydurdum dualarını okumuşlar ot çok çabuk açılmış bende toplam 3 saatte dogurdum bilmiyorum ama ben çok inanıyordum okadar hızlı doğumum olmasını da ona bağlıyorum 😊
Alparslnbuss Btldrcn sancın geldiğinde koyuyosunda nerdesyse herkeste işe yarıyor 2 hafta 1 cm acıma ile gezdim suyum geldi sancılar 100 100 p geçiyor üstüne suni sancı üstüne iğne vurdular. Bu ot Bi bana fayda etmedi suyunu bile içtim yok
Btldrcn defne55 yaa peki aniden olursa diye Korkuyorum koyamazsam o panikle diye peki siz mi okuyorsunuz duaları doğuma girerken mi içtiniz faydası oldu demi ben de çok korkuyorum ve çok inanıyorum faydalı olduğuna çok duydum ☺️
defne55 Btldrcn ben görümceme koydurdum canım o okudu yaptı herseyini içebildigim kadar da suyundan ictim