edward Kızlar ikinciye hamileyim kızım 39+1 de doğdu. Oğlum olacak(sağlıkla sıhhatle İnşaAllah gelir) çevremdekiler geç doğar diyor...
Gonca3462 edward Banada öyle diyolar 9 10 gün erkek geç gelir diolar gerçi ben.normal düşünmüyorum gerçi ama bakalim🤷♀️
HvvGlKrdl edward erkek mi gec dogar kiz mi bilmiyorum ama oglum olacak Allahin izniylee 40+1 olduk hala gelmeye niyeti yok..
Nursenamustafa @edward benimde ilk kızımdi 39+6 da doğdu şimdi oğluma hamileyim 34 haftalık şuan bende çok merak ediyorum
Alparslnbuss Valla kızlar az öncede yazdım oğlum oldu 37+1 de doğdu hatta 1 hafta erken gelecekti anca durdurdu karnımda cinsiyetle alakalı değil
EsilaTuana Kız erkek farketmiyor arkadaşlar Rabbim onların nefes alacagı zamanı yazıyor elbet ilk kızım 37 de dogdu ikinci kızım 40 haftalıgız bekliyoruz hala ☺️