Ceren6161 Ben 23+5 im hala ilk dozumu yaptırmadım ebeye ne zaman beni cagırıcak diye sordurttum bi dahaki hafta giriyo aşı zamanı ama bu hafta da gelebilir demiş millet Benim haftamda 2. Dozunu yaptırıyor cıldıracagım