Merhabalar 12+3 gebeyim çalıştığım yerdeki vestiyere montumu asarken çok yüksekte olduğu için kendimi zorladım ve kasıldım göğüs altında ve yanında aşırı bir ağrı oldu o anda böyle bir şey yaşayan olmuş muydu acaba bebeğe bir zararı olmuş mudur kasılan göğüsüm dünden beri küçülüyor ve sanki üşüyormuş gibi büzülüyor..Fikirleriniz önemli lütfen