Aysesuat Selam kızlar doktoruma haftamiz 38 olduğunda sezeryan olayım dersem kabul eder mi (özel) yani yoksa doktorun kendisi mi illa belirleyecek doğum zamanını ben istediğim zaman da yapılabilir mi sezeryan
Muneweralp Aysesuat genelde 39. Haftada almayı tercih ediyor doktorlar her türlü gelişim tam oluyormuş o haftada ama istediğini söylersen alabilir belki 38 de
Sema1994 Aysesuat bn suan 36.1 gunlugm cnm bebegm ters sezeryanlik yani donmezse 38 haftada sezeryan tarihi alirz dedi 😏
Sahreyldrm Aysesuat ben kendi isteğimle 37+6da olmuştum canım bebek gelişimini tamamladiysa kabul ediyor doktor
YDE Aysesuat benim doktorum en erken 38+4 alırım demişti. Eğer dönmezse benimki de ben 39 da isticem muhtemelen. Hatta sancılarınız başladığında sezaryen olmanı tavsiye eden de bir dünya doktor var bilemiyorum ama 39 iyi bence