Merhaba hanımlar bende 7+3 hamileyim 29 temmuz da doğum dedi doktor allah Nasip ederse 5. Haftada öğrendim bebeğimi 6. Haftaya gelene kadar kasıklarım ve belimin ağrısından duramadım 10 dakikadan fazla ayakta duramıyordum 6. Haftaya döndük bu sefer ağrı tamamen kesildi aşırı bir bulantı başladı yediğim içtiğim herşeyi çıkardım halsizlikten doktora gittim bulantı için ilaç verdi prilam dr diye çok iyi geldi 2 kere içmemle bile kesildi bulantım kusmam şu an hiç bir sıkıntım yok şükür rahatım ☺️