sevgicaner78 öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de kronik migren hastasıyım ilk 4 ay boyunca hastane serumlarla ayakta durdum gerçi ne fayda seruma da aprol koyuyorlar. Sonrasında dogum yapana kadar hatta dogum sonrası 6 ay boyunca bir kere bile agrımadı sonrasında tekrar başladı. Ben ne yaptıysam kalıcı Bi çözüm bulamadım hep anlık kurtardı. Şakaklara nane yağıyla mesaj yapmak, enseye buz kompreksi yapmak, kafayı soğuk suya tutmak vs.. Bildiğiniz şeylerdir bunlar