Ebaki amin ikimiz icinde en hayirlisi insallah🤲🏻🤲🏻
kimyasal degil daha once bende yasadim onu.
benim adetime suan 2 gun var o yuzden deger dusuk, 2 gun once kan aldirdim.. daha 3+2 felan iken ogrendim hamileligimi.
ama suan lekelenme olunca korktum yani