Kızlar 14. haftamdayım sırtüstü yatarım genelde ama bu hafta sırtüstü yatınca sanki karnım ağrıyor yada kasların geriliyormuş gibi hissediyorum ve gece boyu sağa sola da yatarım ama karnım yatağa dönük olur genelde bu şekilde de yatınca sanki karnımın sol kısmı ağrıyor acaba bebek rahatsız mı oluyor 🙄 bu arada sağa sola yatarkende bacağımın arasına yastık almaya başladım. Sizler bu haftalarda yatış pozisyonu ile ilgili rahatsızlıklar hissetmeye başladınız mı ?