Firdevssaim Arkadaslar istanbulda oturuyrm lakin dogumumu memleketimde yapmayi dusunuyrm sanko ve hatem arasinda kararsizim lakin sanrsam gaziantepte akademi hastanesi varmis oraya gideniniz varmi sizce nasil biyer
ZeynepKr Ben ilk oraya gitmiştim ibrahim bey e gerekli gereksiz ilaç vermişti ve 1 hafta yataktan kalkamamiştim sankoyu öneririm suan orada yardimci doçente muayne oluyorum gercekten cok memnunum
Firdevssaim 123w123w anladim canm ben pek o hastaneyi sevmyrm acikcasi ama bu akademi hastanesini duydnmu peki
123w123w Firdevssaim bende gaziantepte yeniyim duydum ama pek bilgim yok hakkında peki ncr hastanesini neden sevmiyorsunuz
Firdevssaim 123w123w bilmiyrm diger hastanelere nazaran daha cok paraci gibi gelyr bana cevremde kac kisi yatili kaldi sureyi uzatyrlar.sirf icerde yatrip para almak için ondan pek isinamyrm
123w123w Firdevssaim şen yatılı kalmak istemedikten sonra seni zorla tutamazlarki bence ön yargılı olmamak gerek
smcnkrt Doğumu bilemem ama biz kbb çocuk ve acil bölümünü çok kullanıyoruz çok ilgileniyorlar ama kadın doğumcuları pek bilinmiş doktorlar değil ben medicalde sedat baylar var tavsiye edebilirim