Bskkrdmn Merhaba pazartesi günü kontrolüm var 14. haftamda olacağım devlet hastanesine gidiyorum genelde insanlar devlet hastanesi söylemez diyorlar cinsiyeti bu doğru mu birde bu haftada cinsiyeti öğrenebilir miyim
Deletedmom124 Bskkrdmn gösteriyor ise söylüyor canım Doğu kesimlerde kız çocuğu istenmiyor diye kız ise söylemiyorlar
dentem61 Bskkrdmn kesin olmadan söylemek istemiyorlar ama sorarsanız belli oluyorsa söyler neden söylemesin devlet hastanesi sonuçta
Nilll Bskkrdmn evet devlet hastanesi maalesef söylemiyor 16.hafta olmadığımız surece özel hastanedeki doktorum ikili tarama testinde tahminde bulundu fakat devlet hastanesindeki doktorum yorum dahi yapmadı 16.hafta olmadan söyleyemem dedi,🙄
Bskkrdmn Deletedmom124 Evet onuda duydum ama doğu kesimlerinde olmadığım için söyleyebilir diye düşünüyorum
Nilll Deletedmom124 bunun doğu kesimiyle ne alakası var söyler misiniz? Doktorlar 16.haftadan önce söylemekten yana olmuyorlar bunun doguyla batıyla alakası yok. O zaman 16.haftadan sonra kız ise hiç söylememeleri gerek
Nilll Bskkrdmn ben 12.haftamda test için gitmiştim ozeldeki doktorum erkek gibi dedi pazartesi randevum var 16+4 olacağım bakalım o zaman ne diyecek 😊
Rumeysamutlu Bskkrdmn ben 13+5 te gittim özele % 75 erkek dedi bu haftalarda cinsiyet oluşuyor bebiş gösterirse söyler 😊
Deletedmom124 Nilll bildiğim için konuşuyorum bayan ay ne muhalefettesiniz hemen ezber mi konuşuyorum zannediyorsunuz bizzat şahit oldum doktorlarla sohpet sırasında öğrendim bence siz konuşmayın derim
Zeynep06 Bskkrdmn ben özelde 14+2 de erkek olduğunu öğrendim ama daha sonra devlete gittim çok üstüne düşmedi sadece gördüğüm kordon değilse erkek dedi. Çok üstelemedi
Bskkrdmn Zeynep06 benim doktorum bir garip galiba 11.haftada sadece hareketli olmasına bağlayıp erkek galiba dedi yani böyle tahminde bulunan bir devlet doktoru belli olduğunda direk söyler diye düşünüyorum umarım yanılmam
Nilll Deletedmom124 Gayette benim konuşmam gerek çünkü bende aslen doguluyum ve bizimkiler kız cocuklarina bayılırlar 😀😀
Nilll Deletedmom124 siz değişik doktorlara denk gelmişsiniz demek çünkü hiçbir doktor bebek kız diye soylememezlik yapamaz çünkü onu elbet söyleyecek söylemek zorunda 😀
Nilll Deletedmom124 ve ayrıca bunun doğu batı kesimiyle alakası yok. Hala daha ülkemizin bir çok yerinde kız bebek istemeyip illa erkek bebek olsun diye direten çok insan var. 🙄
Deletedmom124 Nilll arkadaşım ben anlatamıyorum sanırım size bire bir şahit oldum ay ne uzattınız özellikle doğuda var kesinlikle sözümün arkasındayım. Erkek diye deli oluyorlar daha fazla yaZmak istemiyorum iyice çarpıttınız yazdığımı ayıp size cidden