Merhabalar,
6 aydır ths için ilaç kullanıyorum 8 den 2.09 a kadar geldi fakat doktorlar çocuk yapman için 1 /5 en fazla olması gerekiyor olmazsa sıkıntı olur çocuğun olmayabilir olursa düşebilir diyor ne yapacağımı şaşırdım 6 aydır düşmesi için uğraşıyorum daha ne kadar bekleyeceğim :(