Lvnya mrb canım 13 haftadır yatıyorum😄 progestan çok iyi süper uyutuyor.onu kestim ben şuan uyumadan yatınca daha sorun😄 tavsiye olarak diyebilirim ki,çok su iç,çünkü yatarken daha çok kilo alıyosun progestan ödem de yapıyor su içersen vücuttan atabilirsin.ben alışverişlerimi hep internetten yaptım.n11,trendyol,denizbutik,jammybaby sürekli alışveriş yaptığım siteler haline geldi😆bol bol kitap okuyorum tv izliyorum vakit geçmek bilmiyor arada oturuyorum arada yatıyorum yalnız alışveriş olayı riskli söyliyim ben 2 defa alışverişe gittim 2sinde de ertesi sabah sancılarla uyandım.kendine dikkat et geçmiş olsun😆