hjertemami Kızlar 31 haftalık oldum. Sabaha doğru yatakta gerinirken, bacağıma kramp girdi. Acıdan nerdeyse bağırıcaktım 🙊Sonra da topallamaya başladım. 😖Acısı hala geçmedi ya ... sizin ki kaçıncı hafta da başladı...??
TugbaLafci hjertemami 26. Haftamdayım canım her sabah kalktığımda baldırıma kramp giriyordu sanki canlı canlı kesiyorlar gibi kasılıp kalıyodu ağrıdan ağladığımı biliyorum ama 5 dk sonra geçiyodu magnezyum eksikliği dedi doktorum inşallah geçer 🤦🏻♀️🙄
Tubikk hjertemami benimde o haftalarda başladı şuan 34+3 sadece tek bacağımda oluyodu bu sabah 5 dakika arayla iki bacağıma birden kramp girdi🙄🤨
hjertemami TugbaLafci çok kötü bir ağrı gerçekten ben de başlasam magnezyuma ? Daha 3 nisan da doktora randevum😔
TugbaLafci hjertemami doktorunu arayıp sorsan canım yada sağlık ocağına git ordan da yardımcı olurlar
hjertemami TugbaLafci canım yurt dışındayım. Ama dokttora ulaşma şansım olursa soracağım. Teşekkür ederim 😊
anneninbiri Magnezyum kullan bi daha asla olmuyor benim iki kez oldu çok kötü sonra bir hafta ağrısı geçmedi ilaca başladım çok rahatm
hjertemami anneninbiri üzerinden 4 saat geçti. Hala geçmedi ağrısı 😓Ben en iyisi magnezyum kullanayım
Aysenn hjertemami ek olarak almaya başlayana kadar badem, ceviz , kuru baklagil tüketimini arttırarak da vücudunuza destek olabilirsiniz. Ama işte malesef ne yersek yiyelim yeterli olmuyor 🤔
Handeberkay Benimde 26 da tam başladı ama magnezyumda kullanıyorum ben her gece mutlaka aynı bacağa aynı yere giriyor çalıştığımdan çok ayakta kaldıgımdanöı bilemedim doktora bende sorucam
Aysenn hjertemami muhakkak öyledir 🤗 zaten ifademde ARTTIRMANIZ faydalı olabilir dedim , siz magnezyum tablet alana kadar. Bana kalsiyum hapim yeterli geldi mesela 32+1 deyim, kramp vs olmadi cok şükür.