anayimbenana Hanımlar merhaba benim göğsüm emzirmekten tahriş oldu sizce bu pedin bir yararı olur mu, kullanan var mı hiç? http://dalin.com/tr/urunler/dalin-gogus-pedi-33/
Sweetblonde88 anayimbenana lansinohun kremi yada kantaron yagı yada e vitamini kapsülü bişey sürerseniz daha iyi gelir. Pedin işlevi sütün sızmasını önlemek gögüs ucunu sürtünmelere karsı korumak olur.