Kızlar bi kaç gündür ağzımın içinde yani iç yanağımda ve diş etimde beyaz biişeyler oluştu ağrıyoda biraz. Boğazımdan da yutkunma zorluğu cekiyorum sanırım bogazımda da aynı şey oluştu. Yemek yerken zorlanıyorum ağzımı açarken yutkunurken acıyor. Ve su toplaması gibi değil de sanki yanağınızı ısırırsınız da deriniz kalkar ya o şekilde bişey. Başına gelen varmı? 🤔🙁