Hatice_mustafa Kızlar hepinize merhaba 🤗doktorumu aradım bu sabah ve sordum geç kalmışsın dedi . Son 5 veya 10 yılda tetenoz olmadıysan git ol dedi . Ama ben biraz korkuyorum nerden iğne olucam? Haftası geçtiği için bebeğe bir sıkıntı olur mu ?
Elifdmrylmz Hatice_mustafa canim saglik ocağında yapıyorlar simdiye kadar 1. Dozu yaptırmış olman lazımdı. Bebege bir zarari olur mu bu konuda bilgim yok ama saglik ocagina gitmisken sor istersen 😊
Mervezumra Hatice_mustafa dogum aninda bebekte sende enfeksiyon kapabilirsin kesici aletlerden bence saglik ocagina git bir konus benim 2.hamilelegim bende yaptiricam ihmal etme bir yolu vardir mutlaka
iremss Hatice_mustafa bende geç oldum aşıyı ilk doz doğal olarak 2. Dozuda herhangi bir sorun yaşamadım hem dr a sordm hem sağlık ocağındaki dr ile görüştüm herhangi bir sorun olmadı.
Kifayet Hatice_mustafa hiç bi zararı yok canım ilk dozumu bir ay önce vuruldum bugünde ikinci dozu vurulucam 27+2 haftalığım
Hatice_mustafa Elifdmrylmz Evet canım gidicem sağlık ocağına eşimi bekliyorum. Ama güvenemiyorum da zaten kaydım orda benim ilk gebeliğim ve bir bilgi sahibi deyilim. Beni aramadılar bile doktorum da sordu hatta aradılar mi diye hayır dedim . O yüzden inan tedirginim .
Elifdmrylmz Hatice_mustafa benimde ilk gebeliğim canım beni de saglik ocagi hic çağırmadı. Ben kendjm sordum hep. Bebek hareket edince gel demislerdi 21. Haftada hissedip gittim ilk dozu yaptırdım. Bir kac gune 2. Dozu yaparim aramıyorlar hic ya ben gidip sorucam yine
Hatice_mustafa Mervezumra Etmicem canım yaptırıcam inş gidicez şimdi. Kafama takılan sorumsuz bir sağlık ocağı ve asi bu yani bebeğe bişey olur diye koruyorum hafta atladığımız için .
Hatice_mustafa Mervezumra Kendi doktorum git bi görüş dedi yaparlarsa yaptır dedi şimdi bi sıkıntı olmaz diyor yani inşallah .
Sesem Bende geç kaldım biraz yaptırmakta doğumdan 3 4 hafta öncesinde bile tamamlasan olur dedi ilk dozdan sonra 3 4 gün kol ağrın oluyor başka sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Hatice_mustafa Elifdmrylmz Aynen canim ben burada postta gördüm bi arkadaşin koluna ağrı yapmış onu görmesem belki hiç bilgim olmucak.
Elifdmrylmz Hatice_mustafa zaten duymasak etmesek yada bir sekilde karsilasmazsak hic bilmiycez canım