Merhaba arkadaşlar. 15 haftalık hamileyim hamileliğimin başından belli karın ağrılarım geçmiyor bir ara kesilmişti . Şu bir haftadır karnımın solunda sağında ağrılar hissediyorum . Doktoruma soyledim normal diyor .Sizce sebebi nedir ? Hamileliğinizde bu tarz geçmeyen karın ağrıları yasadinizmi?