Elifdmrylmz görürsünüz siz içinizi rahat tutun🌹 bana karnın aşağıda diyordu herkes bebek aşağıda bebeğin eşide aşağıda dedi doktor diyorum ya çevre insanı çok yoruyor ((sen 7.ayda doğurursun Yaşar merak etme 30 hafta ol yeter)) artık bıkmış usanmıştım zaten ağrılar uyutmuyor zor geçti biraz hamilelikte elhamdülillah halimize😊 öyle böyle geldim 36+5 im şuan daha da gidecek inşallah 🤲🏻 40'a kadar Allah izin verirse 🤭🤭❣️❣️sizde takmayın dua edin sadece hepsi geçiyor inanın