Hayallerm Çalışan bayanlar öğretmenim 32. Hafta başlangıcı cumartesiye geliyor raporu veriyorlar mi cumartesi bilgisi olan yardım edebilir mi ?
Akademisyenanne Hayallerm benim de haftasonuna denk geliyordu. Doktor pazartesi verdi raporu. Yani 33+1’de raporu almis oldum.
merveker Hayallerm 32+1de pazartesi günü aldım raporumu. Pazara denk geliyordu çünkü. Çalışamaz raporunu da aynı gün almak gerekiyormuş. Çalışabiliri pazartesi aldıysan çalışamazı da pazartesi alıyormuşuz. Ben önümüzdeki pazartesi çalışamaz raporumu alacağım
Zade Hayallerm Haftasonu verilmiyor canım .. çünkü verildiği gün sisteme girilmeli Cumartesi de tatil sayıldığı icin olmuyor :) Pazartesi alırsın
Hayallerm Ben çalışamaz alacağım direkt ama şöyle bir durum var ki normal rapor almıştım cuma bitecek cumartesi de çalışamaz alacaktım bu durumda haftasonu rapor almam gerekicek mi tekrar acaba bu arada çok teşekkürler cevaplar için 🤗
kr1907 Hayallerm benimde pazara denk geliyordu pazartesi aldım cumartesi almayın alsanızda okula veremezsiniz pazartesi alıp aynı gün başlatabilitsiniz