Semra3545 Merhaba arkadaşlar doktorum bana vitaminn destegi icin demiş omega verdi kullanan var mi aramızda. Acaba nasıl bende kullanayim mi etrafında kullanana kimse yok da
Esrasayy Semra3545 bana da verdi doktorum 1 aydır kullanıyorum. Anne karnında bebeğin beyin gelişimini doğrudan etkilediğini söyledi. Doğumdan 6 ay sonraya kadar kullanmamı tavsiye etti ayrıca yine emZirme yoluyla bebeğe geçtiği için 😊
cerrah61 Semra3545 ben de 3 gündür kullanıyorum femix omega bir sürü vitamin takviyesi var tek bir hapta bence de çok yararı olabilecek bişey 😊
Osgem2019 Semra3545 ben kullanıyorum grip olcak gibi olduğumda da multivitamin verdi hemen onu kullanıveriyprum olmuyorum geri omega 3 içiyorum kramplarım için magnezyum kullanıyorum artık girmiyor çok şükür aç karna da geceleri 3 4 5 kaçta kalkarsam kan ilacımı içiyorum
Semra3545 Esrasayy bundan başka birşey kullaniyormusunuz sağlık ocağı ücretsiz felan veren Bir sey var mis. Bn çok anlamıyorum ve sağlık.ocahi çok uzak gidemiyorumda burdan sürekli okuyorum
Esrasayy Semra3545 vallahi ben demir çinko magnezyum omega3 içeren vitamin alıyorum kendi gittiğim doktorum vermişti. sağlık ocağı verir mi hiç bilmiyorum yanlış bir şey söylemeyeyim🌸 İzmir'de mi yaşıyorsunuz bu arada?
Osgem2019 Semra3545 sağlık ocağıda decavit veriyor kullanıyordum doktor kesti çokta kilo aldırıyor bu arada decavit
Osgem2019 Semra3545 bana bunları doktor verdi önceden kan ilacı kullanmıyordum ama omega 3 falan kullanırdım senede 2 3 kutu multivitamin kullanmazdım
Semra3545 Esrasayy izmir karşıyakadan manisaya gelin geldin daha 4 aylık evliyim 14 haftalık hamileyim 🙈🙈
Esrasayy Semra3545 Aaa ben de Karşıyaka dayım Sakarya dan geldim. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🌸😊