Kızlar geçen hafta 7+0 da kalp atışını gördük doktor çok iyi dedi ritimli falan. Bugün 8+5 doktora gittim günüyle uyumlu kalp atışını göremedi çok üzülüyorum kanaman oldumu dedi hayır dedim ama ultrasonda ufak kanama yeri gördü, yeni durmuş olabilir dedi onuncu haftaya kadar böyle bişey olabilir dedi bekliycez bir hafta sonra alacak çok üzülüyorum 😢 herşey Allahtan tabi 😢