MinikfareEylul Tuba1907 canım ben 3.ayda başladım doktorumun tavsiyesi ile şimdi de 6.aya giricem decavit ile dönüşümlü kullaniyorum 1gun balıkhapı 1gun vitamin. Hatta balık tükettiğim günler içmiyorum ağır gelebilir demisti doktorum
Tuba1907 MinikfareEylul anladım canım teşekkür ederim. Bende ilk üç ay içilyeceğini duymuştum ama mantıklı açıklamasını kimseden duyamadım internetde de yazmıyor. O yüzden sormak istedim bilen arkadaşlara ☺