Ftmctnn canım illa aslını götürmen gerekmiyor ben insan Kaynakları çalışanına mail olarak gönderdim. (Ayrıca whatsaptan gönderdim) Sistemleri varmış giriş yapıyorlarmış. (Birde işyerindeki insanlar bilmese bile muhasebecilerinin biliyor olması lazım) Hatta kız bana rapor onayını her ay düzenli yapacağım rapor paranı aylık olarak alırsın dedi. Ayrıca e devlet şifren varsa sisteme adına kayıtlı bir banka hesabı tanımlaması yapılıyor. Yaparsan rapor paran banka hesabına yatırılıyormuş. Öylesi daha mantıklı PTT den zamanında çekilmeyen paralar SGK ya iade ediliyor. Onu almak iÇin de ayrıca uğraşmak zorunda kalıyoruz.