Dün devlet hastanesinde nst ye bağladılar sonra çatı muayenesi yaptılar fakat stajerlere öğretiyordu ordaki doktor. stajerin biri çok affedersin bağırta bağırta çatı muayenesi yaptı azarladı ve çok kaba sert davrandı bir daha asla hastane adı duymak istemiyorum doğum korkum hat safhada...