Kızlar devamlı şeker tansiyon hatta troid düşüklüğü yaşıyorum başına gelen var mı ? Tavsiyeleriniz neler tansiyondan dolayı ayağa kalkamıyorum hatta. Özellikle kusarken 10 dk gözüm kararıyor sanki yer çekiliyor ayağımın altından. Çok tatlı seven biri değilim. Ama şekerin düşük olması da büyük tehlike diye biliyorum 😒