Selam. Pazartesi ilk defa Cihanpol Hastanesine gittim. Bu cumartesi tekrar gideceğim. 5 gün sonra gideceğim için kontrol olacak. Tekrar randevu almamız gerekiyor mu yoksa kontrol olduğu için randevusuz gidebilir miyim? Hastane randevu sistemine 4 gündür ulaşamıyorum, telefon bağlanmıyor. Elimde başka numara da yok. O yüzden buraya yazdım.