Hduygu benim ilk dört ay bulantılı geçti sonrası rahattı. 19 . Haftamdan itibaren bebeğimin hareketlerini hissettim. Sonraki süreç rahat ve hızlıydı baya 😅 alışverişe beşinci ayda başladım. Şeker yüklemesi yaptırdım çünkü risk altındaydım genetik olarak. Elhamdülillah çıkmadı. Aşılarımı yaptırdım sizlerde mutlaka yaptırın kızlar. Otuzuncu haftalarda ağırlaştığımı ve hareketlerimin daha yavaş olduğunu fatkettim artık normal yürüyemiyoruz malum paytak paytak ancak ilerliyoruz. Hatta şu an mutfaktan oturma odasına giderken antre de dinlenip öyle geçiyorum 😅 çok kilo almadım 10 kilo aldım şimdiye kadar. Otuzuncu haftalarda mutlaka kıyafetleri hazırlayın ütüleyin ve hastane çantanızı hazır bulundurun çünkü artık gücünüz kalmıyor. Dediğim gibi şu an 35 haftalığız. Bacaklarımda ve daha çok bacak aralarında kasıklarda ve alt tarafta ağrılar var. Gece çok zorlanıyorum. Kasılmalar olacaktır sizde de. Bu bebeğin bir tarafa toplanması değil , karnınızın tamamen sertleşmesi olacak. Ve bebek diyaframa baskı yaptıkça nefes almakta zorlanacaksınız. Sırt ve göğüs kafesi ağrılarınızı eşinizden rica ederek masaj yaparak rahatlatabilirsiniz baya işe yarıyor 👍🏻 Hakkınızı helal edin uzun oldu epey. İnşallah faydalı olur. Aklınıza takılan olursa sorabilirsiniz elimden geldiğince cevaplarım 💐🤗