Kızlar aranızda 8 hastalıkken falan bebeğinin gelişimi durduğu ve kalp atışı durduğu için kürtaj olup sonra tekrar hamile kalıp Doğum yapan var mı. Benim daha önce 8 haftalıkların kalbi durdu genetik test yaptırdık genetik sorunu varmış bebekte o yüzden kalbi durmuş şimdi hamileyim 7 haftalık ve haftalar geçmek bilmiyor benim gibi olan varsa konuşalım