Kızlar bugün doktor kontrlm var.bazen hiç anlam veremedğm bişey oluyor bebeğim hep solda onu hissediorm fakat bazen sanki sertleşio kalıo gbi oluyo.genelde merdiven çıktgmda yada yemek yedikten sonra oluyor.bu kasılma mı ve doktor kasılmaları ultrasondan görebiliormu .doktorumla bunu paylaşmam mı gerek yoksa normal bişey mi