Gecmis olsun canim ben 4 aylikken kurtaj oldum suan yeniden hamileyim kurtajdan sonrada 2 ay korundum folikasit kullandim boylelikle rahimde cabk duzeldi 20 gun den önce iliskiye girmedim hicbisekilde zarar gormeyeyim diye 2ay da korunup folikasitimi kullandim 4 aydan sonrada hamile kaldim ilk gebeligimde 7 aydan sonra olmustu bende snn gbi cok bekledim cok uzuldum baya buyumustu. Ovulasyon testi felan aldim kullandim.